Supertrött och Internetcafé?

Igår var jag helt slut. Festen i förrgår tog slut runt 12 (den var jättegrym btw) och vi hade ändå skola dagen efter xD
Vissa kom inte ens och de som kom var verkligen helt slut. Man orkade knappt prata. Hannes (en kille i klassen) somnade på tunnelbanan och vi fick väcka honom när vi skulle av xD

Men idag var vi piggare. Fast lunchen blev ganska stressig då jag behövde hinna hem och hämta gympakläder. Men min far hade sagt att vi hade mat hemma, men den enda maten jag hittade hemma var fryst lax och någon sorts köttgryta. Jag är vegetarian. Så min lunch fick bli en Monster energidryck och en kanelbulle från pressbyrån. Mjeh.

Och sen efter skolan var jag uttråkad och Jonas (en till kille i klassen) frågade om jag ville hänga med till ett internetcafé. Playz tror jag det hette. Någonstans vid skanstull tror jag. Jaja inte viktigt.
Jag brukar inte gå till internetcafé överhuvudtaget men jag hängde med ändå. Man behövde starta en användare där som man tankade tid på och kunde komma tillbaka och använda tiden som man lagt in. Men jag vet inte om jag går tillbaka. Kanske
Men iallafall, någonting jag tyckte var roligt var att när man startade sitt konto så var det redan ikryssat att man var kille. Om man var tjej behövde man ändra det. Det luktade inte heller speciellt trevligt där. :/

Menmen, nu måste jag göra läxor. Hej då bloggen ^^

Kommentarer
Postat av: allis

Hey, cool blogg :)

2010-09-27 @ 18:32:49
Postat av: FowZie

10/12-2010 är det dags för FowZie's comeback!



Det bjuds på bilder som är lika gott som fika och en trevlig pratstund med alla som minglar runt!

Intervjuer kan förekomma medan ni får ta del av nya heta ämnen som kommer att cirkulera runt här på bloggen!



* Plats: http://feliciaaulen.blogg.se

* Tid: Runt 17:00 till sena timmar

* Vid frågor, kontakta: [email protected] eller via FACEBOOK: felicia ericson aulén



Ni är varmt välkomna till ny-invigningen på Fredag!

Hoppas vi ses då!

popssR' / FowZie

2010-12-04 @ 11:50:02
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0