Idag kom jag sent till skolan. Igen.

Jag var vid slussen för att byta tunnelbana och när jag var i trappan såg jag tunnelbanan jag skulle ta, och jag skulle ha hunnit om jag sprang. Då skulle jag ha kommit i tid. Men det stod en tjej som lyssnade på hög musik och inte hörde mig mitt i trappan. Hon stod nästan stilla i trappan också! Hon gick, men knappt. Eftersom hon tog upp halva trappan kunde jag inte komma förbi och jag missade tunnelbanan. :(
Visste inte riktigt vad jag skulle göra just då, kände mig rätt fail när nästa skulle komma om 6 minuter.

Nu lyssnar jag på musik och smsar med en kompis. Imorgon ska jag träffa några polare från min gamla skola, högalidsskolan. Vi har inte setts sen avslutningen så det ska bli roligt. Sen på lördag blir det Stockholm Reggaefestival, bloggar nog sen om det också. :P

Hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0