Första inlägget!

Ok så det här blir första inlägget i VikVuk :P inte riktigt säker på vad jag ska skriva men ändå ^^
Jag kan väl börja med att skriva vad jag har gjort i helgen ..

Idag har jag varit på bio med en tjej som heter Melinda, vi har känt varandra typ så länge jag kan minnas.
Hon är snäll, rolig och har läst alla twilightböckerna och gillar dem inte. xD
Vi såg Vampires Suck, den var bättre än jag trodde. Iallafall vissa delar var jättebra.
Själv hatar jag inte Twilight som typ alla jag känner gör, det är bra filmer enligt mig, med undantag av New Moon som jag personligen tycker att är klart sämre än Twilight och Eclipse. Jag har inte läst böckerna än men tänker läsa dem innan Breaking Dawn kommer ut.

Efter att vi såg klart den gick jag hem och har ritat och lyssnat på musik nästan hela tiden sen dess. Jag älskar att rita och har gjort det sen innan dagis. Det var därför jag började bild o form till gymnasiet för en vecka sen. Jätteroligt!
Jag lyssnar mest på reggae men också hiphop. Ras Cricket, Eminem, DiegoJah, Dani M är några av mina favoritband/artister.

Imorgon ska jag träffa en kompis som heter Simon.
Han e också skön, vi har varit kompisar sen lågstadiet.
Men jag uppdaterar väl bloggen nästa gång jag har någonting mer att säga antar jag :P

Hej då ^^

Kommentarer
Postat av: Inte "DEN" Simon

Om du också skaffar en blogg så får väl jag också göra det :P

2010-08-22 @ 00:01:42
Postat av: Aphinya.S

Roligt att höra^^ killar som

bloggar e kuligt

2010-08-22 @ 00:04:15
URL: http://alskareeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0